Tack Nooms <3

... Och grattis på er med! I förskott :]

Dagen har varit väldigt bra faktiskt. Har äntligen fått mina småpluttar att fatta att stegen är till för att klättras på, inte äta xD. Har fixat och donat, och firat fem månader med älskling med hjälp av pizza (inbakad kebabpizza lulz?) och sen chips, morots- och gurkstavar och dipp ^^ och så såg vi en film, jag tror det var "The journey to the middle of the earth" den hette. Killen som har huvudrollen i Mumien-filmerna var även det i den här. Den var kul, men lite sådär oseriös ^^ Men det var mys iaf..

Imorgon börjar kemin och fysiken. Darmit vad jag opeppar... Jag kommer säkert att faila dom kurserna.. Dock, som tur är, är det ju bara för den här terminen.. I tvåan blir allt chill igen  ^^ Men nu ska jag fortsätta föra över musik till mobilen, samt läsa lite bloggar, innan jag strippar och lägger mig för att sussa ^^ Pusspå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback