Söndagkväll med skolfobi och lättnad. Och en kat 5 kabel ^^

God kväll alla söta saker denna söndag. Imorgon är det *yeay.. inte* måndag och skola. Som tur är så har jag ialla fall fått behålla de korta måndagarna, vilket gör hela veckan genomlidlig ^^ har skapat en underblogg btw, /freakdesign. Där ska jag prova ut lite kodning och designer så småningom, när jag får mitt photoshop alltså ^^

Har också fått en internetkabel så jag kan ta med mig datorn till skolan, så det ska jag göra imorgon ^^ får se om det ger nånting, eller om den bara... Blir stulen -.-

Jag är så supersugen godis, har inte ätit riktigt godis på hela helgen, och känner mig skitnöjd, samtidigt som abstinensen äter upp mig innifrån xD lulz... Men nu ska jag kila Pusspå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback