Lördagsmys

God morgon. Igår slutade vår klass en timme tidigare eftersom vår fysiklärare var hemma med sjuka barn. Jättenais eftersom jag då hann med 13.30 bussen. Annars hade jag behövt vänta en timme efter att skulan slutat på bussen. Hsh, for in till stan, gick till musikanten och sen for jag hem. Har äntligen pengar dessutom så jag kan betala av mina skulder :P man blir fattig av att köpa dator I tell U. Sitter i alla fall nu och myser i morgonrock hemma hos min älskade.

Träffade Emma igår, hon är så fin min lilla emmahemma .P förhoppningsvis får jag träffa min kladdkaka idag också :P nä.. Nu blev jag peppad på att baka paj.. Eller kladdkaka.. Men älsk är bajs och har inga ingredienser.. Så det får bli PQ istället :P let the games begin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback