I said do you know where the wild roses grow...

God morgon. Usch, aldrig mer att jag sover hemma på helger x( nu ska jag officiellt (hur fan stavas det?) bli Näs helg-sambo ^^ vill bara skjuta mig varje gång jag vaknar av teven och syrrans skrikliknande prat.. Det jobbiga är att om någon pratar i korridoren utanför mitt rum, eller TV-rummetekar det i mitt rum. Skitjobbigt..

Nu sitter jag iaf i min coffee-tröja och lyssnar på musik ^^ ska snart kliva i duschen och sen pallra mig iväg till älsk ^^ hoppas det händer nått kul idag.. Jag planerar aldrig mina helger längre, utan saker bara händer. Eller inte händer. Det funkar ju också xD men då blir det typ... Sitta och titta på när Näs spelar sina dumma PS3 spel xD eller peta på hamstrarna.. Men det blir lite småtrist i längden så.. Alla som känner mig, hör av er om det händer nått så att jag kan tvinga Näs att komma ut för lite socialt umgänge!

Jag börjar tro att han har socialfobi
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback