God morgon ^____^

God morgon mina kära. Jag sitter nu vid min splitternya dator, iklädd endast morgonrock eftersom jag är nyduschad. Äntligen är allt (förutom photoshop) installerat och den är ready to go! Om två timmar ska jag på stan och köpa lite prylar till mina två små älsklingar, bland annat stegar så jag kan börja använda hyllplanen i buren. Ska ta ett kort när allt är klart så att ni får se :)

stan ska jag träffa GL och CJ, och kanske sötaste Dimman kommer förbi! Hon ville fara på bio men det blir inget av eftersom jag endast har 83kr på kontot fram till första februari -.- Min käraste har börjat jobba, men han ringde mig klockan nio och sa att det inte fanns nå jobb, så han kanske får vara ledig resten av veckan ^^ jag hoppas för din skull darl <3

Dessutom så har jag bott hos min älskade de senaste dagarna, vilket var underbart, men det hade också ett syfte. Min mor har nämligen målat om hela mitt rum + tapetserat upp en fondvägg! Det blev skitsnyggt! Väggarna är bruna och fondväggen har exakt samma färg som bas (färgen var specialblandad för att matcha) med rosa-vita blommor på och ett brun-beige mönster i bakgrunden. Ska ta ett kort så fort jag klätt på mig, och lägga ut så ni får se det med ^^

Nu ska jag börja göra mig iordning för att fara samt packa en väska med prylar. Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback