Den här är för dig, Noomie

Hej Noomie. Den här är för dig. Vill ju inte döda din bästa vän ay? Hehehehehe.. Jag är uttråkad. TMS känns lite ovärt. Forskar om kameror. Någon duktig som vill hjälpa mig med bra information? Det gäller tidiga systemkameror. Lulz n00b.. Tydligen är Chuck Norris död. Min klasskompis skrev det på skärmmeddelande på apberget, så då betyder det att det måste vara sant. Skärmen ljuger aldrig. Inte ens om den säger att 2+2=4. *serious face*

Ja jag erkänner, jag vet att det står att 2+2=4 xD det var bara för att förvirra er som jag skrev så :P hihi :] Ha en bra dag Noomie, och smsa mig någon gång! Var länge sen nu. Kan vi låtsas som.. Och Kladdklet, jag saknar dig med <3 puss(y) ;) hihihihi xD nu ska jag försöka att faktiskt göra lite nytta :P och läsa lite bloggar.. (inte trodde ni att jag skulle återgå till lektionen va ;) hahaha)

BTW Mamma fyllde år igår. GRATTIS. Mormor och Morfar kom till oss i måndags dessutom, så jag har sovit hos älsk sen fredags. Och idag är det onsdag. Och på söndag
nästa vecka har jag och min älskade varit tillsammas i ett halvår. LOVELY!!! Penis enips :P

Kommentarer
Postat av: Noomie!

TACKAR TACKAR

2009-01-28 @ 15:15:16
Postat av: Dragana

Ha en fin dag! =))

2009-01-28 @ 15:20:56
URL: http://iseedee.blogg.se/
Postat av: Arandur

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg :)

2009-01-28 @ 15:21:12
URL: http://arandur.blogg.se/
Postat av: Kladdklet

Jag saknar dig med, kolamums!<3

2009-01-31 @ 11:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback