Bio med mys - Changeling

Usch vad jag är på dåligt humör just nu. Har haft en jättetrevlig kväll med allas vår älskade kladdklet samt min egen älskade älskling. Såg på bio, Changeling, den var bra men samtidigt ganska frustrerande och hemsk. Den berörde på djupet. Jag skulle nog bli minst lika hysterisk om mitt barn försvann sådär... Jag rekomenderar filmen starkt, men den är lite hemsk på vissa ställen så man ska nog inte vara en softie om man ser den..

Sitter nu här och tjurar med älskling som läser i knät, samt chattar med Haffu, Denelia och Juxta.. Har betalat av i stort sett alla mina skulder nu samt sett på bio och ätit godis för nästan 170kr.. Hemskt är vad det är, hemskt. Jag har inte råd att spendera pengar. Om jag inte får ett sommarjobb så komme rjag vara fattig i sommar eftersom jag börjat få studiebidraget. Bajs bajs bajs..

Har ju faktiskt pratat med Janne på Musikanten så jag kanske har ett sommarjobb som ungdomsledare på ett musikläger i vännäs.. Men det vet jag inte än, ska dit och prata med honom igen. Annars hade jag tänkt springa runt lite och kika på andra ställen inne i stan. Funderar på att kolla på en djuraffär om det finns möjlighet att sommarjobba där.. Det skulle verkligen vara toppen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback