Tjenus

Nu är det riktigt illa, jag hoppas ni inte mindar att jag dissat bloggen lite den senaste tiden, jag försöker ändå men jag orkar inte alltid :P men idag är jag hemma och sitter i sängen med min älskade laptop igen, egentligen enbart för att jag inte orkade ta femman till djurmagasinet och köpa hamstermat och sen gå hem pga min troliga benhinneinflammation. Mysigt va? I alla fall så finns inte så mycket annat att säga, förutom att jag är tjock och lat och har ont i benen.

Attans.. Nu började jag ju sakna Arne också.. Hmm.. Ska försöka lägga upp filmen med mig Denelia och Arne på youtube igen så att jag kan posta den här. Det skulle vart awsome.. Vet ni vem arne är då? Gissa tre gånger ;) den som gissar rätt fåååår... En jättestor luftkram :D och typ än länkning i bloggen eller nått xD what ever.. Nu ska jag kila och se om det går att lägga upp den där filmen :P PUSSPÅ erråå,

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Det hade jag faktiskt inte en aning om! :) Att du gillade takida alltså:) De är ju verkligen bara för underbara! :D Du skulle sett tröjan jag fick av dem när jag fyllde år :) Verkligen skit gulliga :D Finns bild på tröjan några inlägg tillbaka:) Fyllde år 18 feb så:)

Kram Z

2009-02-26 @ 17:45:45
URL: http://metrobloggen.se/curlyzoe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback