Solen skiner!

Solen skiner igen! Det var en fröjd att vakna imorse av solens strålar som rann längs med gardinerna som flytande guld. Idag kanske det bär av till bräntisbacken, där vi, om vi far, ska åka pulka med Haffu och gänget ^^ men för tillfället sitter jag i morgonrock och försöker samla ork nog för att gå ut i köket och fixa lunch, och älskligen sitter vid sin dator och spelar spel. Jag har förbjudit honom att spela PQ tills jag har kommit ikapp, eftersom han är på sista bossen och jag just besegrat typ den näst sista -.- men men..

Jag har även beställt lite kläder från H&Ms nya katalog, mest toppar och så knästrumpor. Ska lägga upp bilder när jag får dom ^^ hittade dessutom ett par råsnygga skor i en annan katalog, men de får vänta. Känner mig lite småfattig efter bion igår, och nu har jag bara knappt 300kr att leva på tills slutet av månaden. Och då måste jag även spara undan lite -.-

Har fixat designen lite, och ändrat typsnitt på text mm. Har även lagt in en söt liten smily uppe vid rubriken, men den byts nog ut till något annat senare. Jag hoppas ni tycker om den nya designen, och det skulle vara jättetrevligt om ni ville kommentera den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback