Nu är det dags

Nu har jag varit lat och dålig på att skriva de senaste dagarna, men några bilder fick ni i alla fall igår från min, Emmas, Lottens och Näs mys med film, chips och kladdkaka. Vi såg filmen Sex drive och låg i säng runt fyra. Igår var jag dessutom med Näs till Wadis och Ludw för att kramas med SIIIRRRROOOO och fira Suss' hemkomst :P nu är det, no surprice, TMS och jag är på ett alldelles vanligt dåligt humör - eftersom - allt skiter sig med mitt kameraresearch.. Det ska vara klart på onsdag eller nästa måndag beroende på hur många som hinner redovisa idag..

Jag har för övrigt ett helvete med min typ... Livsplanering... Jag har ångest över det här med skolan eftersom det inte finns någon linje jag vill gå i Umeå, vad jag vet, och jag vill så gärna gå den linje jag går nu men jag vet inte om det är värt ett minimum på 10 timmar buss och 5 timmars bussväntetid i veckan... Och jag vet inte om det är värt ett lägre meritvärde med tanke på vilka universitetsutbildningar jag funderat på. Vill jag bli psykolog måste jag ha högre än VG i snitt, och Fysiken och Kemin lär ju sänka mitt värde med hur mycket som helst.. Kommer jag klara av att gå ut gymnasiet med ett meritvärde över 17,5p?

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Fasen va snygg design :) Har aldrig förstått mig på sånt :)

Följer dig via bloglovin nu :D Tyckte du var så duktig på att skirva. ^^

2009-02-26 @ 13:55:27
URL: http://metrobloggen.se/curlyzoe
Postat av: Drocko

Varför gör du inget produktivt under bussresan/väntetiden då?

2009-02-28 @ 12:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback