Mina underbaringar <3

Nu har jag gett upp försöken att göra pluttarna till kompisar igen, och det verkar som om dom löst det själva, dom bråkar forrtfarande, men James har faktiskt lugnat ner sig lite.. Sitter nu med en underbart söt Freddy klättrandes på mina axlar och i mina händer, och om jag i slutändan ändå måste sälja någon av dom, vet jag vem jag behåller ;P jag vet att man inte ska ha favoriter, men Freddy är så snäll och söt :] han gör aldrig nånting, och dessutom klarar han av att vara ensam, något som James inte kan...

 Ikväll blir det kanske film med nå folk, annars.. Ja.. Vet inte... Film med bara mig och Näs? Hmm.. Jag som hade hoppats så att vi kunnat komma ut den här helgen och göra något med folk, och inte bara sitta här och nooba hela helgen tills jag ska hem... x( Blä för händelselösa helger -.-


Freddy hjälper mig att blogga :]











Kommentarer
Postat av: Amanda

va söt! :)

2009-04-17 @ 15:09:44
URL: http://mamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback