Jag tror jag är sjuk...

God morgon. Sitter här och väntar på att gå ut till bussen om tio minuter, men jag känner mig grymt opeppad. Tror jag håller på att bli sjuk, har jätteont i halsen och snuvar. Fast nu snuvar jag inte eftersom jag använde otrivin, och min näsa håller på att torka sönder xD men men..

Som tur är så är måndagar relativt korta iaf.. Bara tre lektioner. Men jag har jättemycket skoljobb till den här veckan, Har bara hunnit räkna hälften av all matte jag skulle ha hunnit med i helgen, och jag kan inte slutföra mina labbrapporter.. Filmanalysen kan jag heller inte göra eftersom jag inte minns filmen xD men den har vi lektioner som vi får skriva på, som tur är :) sen har jag engelska boken som ska läsas ut, men det är till vecka 11-12 så jag är inte särsilt stressad över den.. Vad mer.. Där tog det slut..

Men jag har ju dessutom en låååång linsta på böcker jag ska hinna läsa, med början på Brisingr, den senaste och sista boken i Eragon-triologin :D~ sen kommer hela Sagan om ringen-triologin, Liftarens guide till galaxen-serien, alla tio böcker i mitt sängbord.. Och så Sagan om Belgarion-böckerna. Det är ändå ett antal böcker.. Dock fattar jag inte riktigt varför jag känner mig stressad.. Men nu ska jag kila ut till bussen, pusshej









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback