God morgon världen :D

Fredag, jag är typ nästan frisk, och solen skiner så starkt att jag nästan blev blind när jag drog upp persienerna. Allt är chillerill swillerill och jag vet inte.. Men jag är så glad idag. Vet inte alls varför, jag bara är :D jag peppar helg, imorgon när Näs kommer hem så ska jag dit och kolla så mina små bajskorvar lever ;) det gör dom säkert, men det känns lite konstigt att jag inte varir dit och kollat till dom på en hel vecka..

Btw så är jag fullt medveten om min låga statistik, men ni som mot förmodan kommer in och kikar lite på min blogg, kan jag få ställa en fråga? Vad anser ni om den svenska svartsjukan? Har ni råkat ut för den någon gång, eller aldrig hört talas om den? Skulle vara jätteintressant med några kommentarer kring det :)
Hur som helst.. Är nyduschad och ska bara klä på mig och äta lunch, sen ska jag sätta mig och plugga lite ;) kram,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback