Fuji

Jag älskar verkligen äpplen. Har tills nyligt varit allergisk mot äpplen, men numera vet jag att jag kan äta Fujiäpplen utan att må dåligt, vilket känns underbart! Har nog ätit ett äpple om dagen i genomsnitt den senaste veckan. Det är så GOTT!!

Idag ska jag till Näs efter skolan och baka en äppelpaj, och ikväll ska jag sitta hemma och räkna matte som en tok. Jag är så grymt less på matte, kemi och fysik. Matte A kursen var rolig, faktiskt, det var lagom svårt om man säger så. Men jag är less på skolan helt och hållet egentligen. Grymt less. Den här helgen var bara.. P****...

Gissa vilken lektion jag har? Rätt, TMS :P ska som sagt forska om systemkameror, och I'm in seriously need of help here! Jag är totalt lost, kan ingenting om kameror, därav anledningen till att jag väljer att forska om det, men det är så svårt att hitta den information jag söker på internet. Jag vill lära mig hur en kamera funkar, olika begrepp, vad som krävs för att ta olika sorters bilder. Kan du något om kameror? Kommentera, hjälp mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback