Ett halvår sedan 080808

Igår/inatt såg jag filmen Australia. Den var verkligen helkass. Kanske var det för att jag knappt hörde vad dom sa, och kanske för att jag inte hade några subs, men fan den var förvirrande och allmänt... Kalkonig! Var tvungen att läsa Wikipedias summering av filmen SAMTIDIGT som jag såg den! Så nej, Australia är inte rekomenderad från min sida.

Idag är det ett halvår serdan 080808, dvs idag är min och Näs halvårsdag :] *grattis mig* hihi ;) så idag blir det fira av med utemiddag och nått mer som vi inte bestämt än. Kanske film. Igen. Annars så ska jag sätta mig och räkna matte eftersom jag ligger jättelångt bak just nu... Blir nog också att arrbeta lite med kemi och fysikrapporterna..

Juste, har ju glömt berätta att jag har fått nya kläder! Två stycken gröna toppar har kommit av alla kläderna som jag beställde för någon vecka sedan från H&M's katalog. Väntar på några plagg till, men tänkte lägga upp en bild på dem jag fått lite senare (när jag själv är påklädd hehe). Fick dessutom en datorväska av älskling i tidig halvårspresent igår <333333 kommer en bild på den också snart :]

Måste komma på något att ge honom dessutom.. Har inte hunnit tänka på det men i och med att han köpte datorväskan så måste ju jag fixa nånting åt honom... Hmm... Några tips?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback