Disk

Nu har jag diskat bort allt och kan äntligen börja baka den där äppelpajen som varit planerad sen tre dagar tillbaka, men Näs har även kommit hem vilket innebär en sak. Middag. Och därmed troligast ännu en disk innan jag kan börja baka.. Frågan är ju...

I övrigt så har jag varit duktig idag. Har vunnit mot ännu en boss i PQ, skrivit upp allt skoljobb jag har att göra, lämnat mitt nummer hos Musikanten så att Janne ska kunna ringa angående sommarjobb osv. Och så har jag ju som sagt diskat och städat upp lite. Det enda som lilla duktiga jag har kvar nu är att baka, fixa middag åt mig och älskling, och sen städa runt hamsterburen.

Det var ett tag sen jag uppdaterade angående hamstrarna, James och Freddy. Och tråkigt nog är det för att det inte finns så mkt att säga. Dom är söta helt enkelt. Precis som min karl ;) han gör inte så mycket men han är söt ;) men i alla fall.. Dom är väldigt kräsna vad det gäller mat har jag märkt xD och James är utan tvekan boss runt matskålen xD

Nu ska jag hjälpa älsk med maten, det blir förmodligen lax och nått kul till ^^ Pusspå<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback