Burbråk

Jag har inte skrivit något om mina senaste bekymmer angående mina små hamstrar James och Freddy. Dom bråkar nämligen galet mycket just nu, och det är jättejobbigt. Jag är lite orolig att James ska skada Freddy eftersom han är så mycket större.. Har testat att dela upp dom men då blir dom så olyckliga, och jag har försökt med separata matskålar, eftersom de mesta av bråken är runt matskålen. James är så mycket större och tar direkt den dominanta rollen. Någon som kan mycket om hamstrar som kan ge mig råd? Eller måste jag sälja någon av dom? Sorgsna kramar,









Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

vi saknar dig också sötnos<3 du borde ju komma och hälsa på någon dag!!

erkän att waldorf äger lilja?

2009-02-07 @ 13:32:45
URL: http://lunaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback