Skolavslutning

Igår var det skolavslutning, det var en episk dag med episka händelser och episkt folk. Och såklart en episk lunch - friscomål på max ftw ^^ och i torsdags bakade jag småpajer - dom blev inte så superawsome eftersom jag hade i för lite socker, men när jag micrade upp en igår och dränkte den i sirap och socker blev den supermegaawsome ^^


på bilderna: Nicole, Paula, Sebastian, Jonas, Kristoffer och såklart moi ^^

Nu ska jag sitta här och fundera lite tills Näs har farit, då ska jag packa ihop mina saker så att det är gjort till imorgon. Då ska jag nämligen hem och packa för att sedan ta färjan till Holmön och hänga med mah babe EmmaHemma ^^ där lär jag nog vara till på tisdag eller onsdag. Sen på torsdag ärre JUL!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmmh, frisco mål

2009-12-19 @ 19:37:31
Postat av: Dimma!

MEN... o.o ...okej... o.o ...hälsa emma o.o ...

2009-12-20 @ 03:08:14
URL: http://wrapituphoney.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback