Jul och nyår

Hej mja jag inåg just att jag inte skrivit något om julen xD den sög inte helt faktiskt :P den blev riktigt bra - men jag tror det beror mycket på mina låga förväntningar, även om julklapparna va göa ^^ igår var jag på stan med dimma och idag ska jag ner igen för att köpa nå kläder som jag la undan igår, samt kanske sätta mig på station - som vanligt - och kanske teckna eller något.. Har nyss läst ut tredje twilightboken och peppar som fan den fjärde som jag ny.ligt reserverade ^^ sen ska jag kanske slipa mina skridskor typ.. snart :D och snart är det nyår och jag är skeptisk men jag peppar ändå någon slags fest :P hoppas Mickaela får tag i nån lokal att vara i för jag vill helst inte fira nyår med samma gäng som förra året. Jag älskar er men ni har blivit tråkiga <3 detta gäller SJÄLVKLART inte Dimma och Noomie <3

Kommentarer
Postat av: Noomie

TACK GODE GUD! att du skrev mitt namn där längst ner!

Jag menar, jag som är så rolig!!

2009-12-30 @ 09:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback