Heehee..

Ja, jag vet att jag är sen men....

... JAG HAR KLARAT UT OVERLORD I!!!

Nu ska jag bara komma igång med tvåan..... *harkel* det återstår att se precis HUR lång tid det kommer att ta.

Men okey, i snabba drag ska jag ta allt som hänt och som kommer att hända. Festen hos Haffu var sådär. För lite drag, men i övrigt väldigt... Intressant kan vi säga. Jag och Noomie  rymmer FTW. Haffu, jag litar på att det blir mr drag i nästa fest. Typ som din förra inflyttningsfest. Vad mer har hänt? Ja, jag har som vanligt inga pengar, denna gång pga kraftigt behov av underkläder. Kalaset gick på *cencur* kronor. Jag har äntligen busskort, fram till den 25 december. Awsome. Och så har jag lite ångest. Eller jättemycket ångest, som vanligt med andra ord. Denna gång pågrund av att jag varit på Indiska. Jag antar att jag får skylla mig själv... Att jag aldrig lär mig..

Anyways, jag har insett tre viktiga saker idag. 1. det är inte så himla hemskt att jag bara är 17 ändå. Jag har ju massvis med tid på mig att önska mig saker i julklapp och födelsedagspresent, som jag vill ha inför att jag flyttar hemmifrån. Det är najs. Fett najs (varsågod Noomie). 2. Det suger dase att bara vara 17. Jag är alltid yngst på alla fester, och är jag på en fest (eller något socialt tjosan som innebär att det är folk och eventuell alkohol inblandad) och folk vill gå ut, på krogen eller dylikt, så kan dom inte. För jag är där. Och jag kommer inte in. Dase. Ja. 3. Dimma är en av de få människor som jag vill kalla min bästa vän. Resterande folk på listan är vilja, mika, noomie, CJ och Emmahemma. Fast mest Dimma. Du är guld värd!

Imorgon blire tandläkarbesök och hiraganaprov, inte det roligaste på jorden but it has to be done.. Och sen kommer engelskaprov (hmpf) och mediehistoriaredovisning, och så multimedia-teoriprovet. En hel del skola alltså.. Men veckans höjdpunkt blir dagens middag, julkorv och hemgjort potatismos. Hoppas jag iaf. Om det inte är pappas mos så blir jag knäpp.. Ooohh.. Wait.. I already am... *hihi*

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Noomie

Vad gör det om du går på indiska :O?



TACK SÅ MYCKET FRIDA. Men nu undrar jag istället vad Dase betyder xD?



oh jag är med på din lista! :> <3<33

2009-12-02 @ 09:32:38
Postat av: Dimma!

Massor med guldpussar! ;* <3

Förlåt för att jag släpade in dig på Indiska ;_; Jag har OCKSÅ ångest över det! För mycket fina saker att köpa >_< Dumma butiker!



kääääärlek <3

2009-12-03 @ 15:19:41
URL: http://wrapituphoney.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback