En smurf, två smurfar...

Hejdär, nu är MumA provet avklarat, det gick inge bra alls xD haha... Allt har gått asbra men teorin sög - det var askonstiga frågor... Snart ska jag nog gå på lunch, men jag vet inte.. ska kolla vad det är för käk först :P usch xD köttgryta xD ajja men nu kilar vi, kanske skriver sen.. om det hänt nått tills dess xD min första lektion börjar två, så jag kommer nog sitta på FB och ha lite ångest tills dess xD Och efter skolan så blir det troligtvis hamnis, igen, fast mde Haffu denna gång.. Måste komma igång med Näs julklapp btw! Och ja juste, igår var jag på stan med Lo, han bjöd mig på middag <3 :* tack söt <3 och grattis i efterskott! Men nu ska jag käka, bajjbajjs!

Kommentarer
Postat av: Oskar Wernersson

Haha ah, du får helt enkelt göra det. Jag brukar sitta där nästan varje dag med en latte i handen och laptopen framme så :D

Visst är det märkligt? Tänkte samma sak när jag själv först blev tipsad om den men det är hundra gånger smidigare och faktiskt jävligt gott :D

2009-12-09 @ 12:43:56
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback