En murken dag

Igår var det fest. Jag var i chocktillstånd när jag kom hem. Dear lord vad kul vi hade! En kille där var awsome, han skrattade typ åt alla mina skämt och härmningar och tolkningar och ni kan ju bara GISSA hur lycklig jag var xD nu sitter jag hemma, har just städat rummet samt duschat och vaxat benen så hela jag är som en godoftande mjuk och len mjukisboll ^^ och halv fem bär det av mot sävar för att ta färjan mot holmön, och jag peppar faktiskt :P hoppas det blir najjs :P på tisdag när jag kommer hem (eller onsdag - jag har inte bestämt mig än) så ska jag köpa Näs och Fannys julklappar, och sen är det äntligen jul ^^ hoppas mest på att jag får kamerastativet, fjärrutlösaren och skyddet ^^ och sen skulle ju inte några filter sitta fel ;) men nu ska jag ta en risi frutti så att jag klarar mig tills mommi och poppi kommer hem med middag ^^ sushi tydligen - blir intressant!
>(O.o)< mjau <3

Kommentarer
Postat av: Noomie

awesome när frida är så awesomeglad :)

2009-12-20 @ 19:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback