En hemlös?

Jag är sjukt sugen på B&J, men iddes inte bussa till Willys, så det blev inget med det... Jag är även sugen som attsingens på coka cola >.< och choklad!! För övrigt så har den här dagen varit fedt med ovärd >.< har suttit på skolan i fem timmar och tjockat med datorn mellan provet och idrotten. På idrotten fick jag veta att på den teoretiska "ansvars-ledar"-delen har jag typ VG medans mina insatser i själva idrotten ligger på G - svagt G.. Jag är inte förvånad. Men min lärare verkar tycka om mig så xD anyways så ska jag imorgon efter skolan köpa B&J om jag kommer ihåg det och inte blir tvärsnål, och så kanske jag ska in till stan och dregla på lite kläder som jag kommer önska mig till jul... Men vi får se hur det blir. Det blir säkert som vanligt - åka hem, äta lunch och ligga under en filt och halvsova/se TV tills Näs kommer hem... Men jag ska försöka att göra något lite mer värt.. Men vi får se xD nu ska jag sitta och förundras över gubbens snack innan det är dags att sussa ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

dåligt med ego pics ännu!

2009-12-10 @ 22:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback