When will we listen to each other?

Hallå världen :D solen skiner och gräset är grönt. Jag sitter här med skoldatorn utanför skolan och väntar på idrottslektion. Sen slutar jag, och då bär det av till stan där jag ska köpa en nagelpenna kanske, fast my main mission är att hämta ut gitarren igen. Hoppas den är bra nu... Är lite surt att den inte funkar när man behöver den -.-'

Anyways.. Midgårdsskolan är faktiskt rätt chill, och beroende på hur det slutar med kurserna så kan jag nog tänka mig att stanna här i tre år. Men ska jag vara ärlig saknar jag Lilja lite. Grabbarna, lärarna och attityden. Mycket var dåligt men en del var riktigt jävla bra.

Har även insett hur jobbigt det är att gå mellan datorer.. Först från min vanliga bärbara till liljaskolans datorer, till min nya mini-PC, och från den till den bärbara jag har här på midgård :P Näs har snott med sig min dator till gällivare, men jag skrattar åt honom eftersom han failar med internet xD

Ohohoh btw har fått spotify nu :D rätt nais eftersom jag inte har nån annan musik på datorn.. Men nu ska jag kila iväg :D PEACE :)

Kommentarer
Postat av: Oskar

Tja :) Jag går TE3A, grafisk teknik typ :)

2009-08-27 @ 11:05:30
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback