Trivsamt väder

Hallå där. Nu har Näs äntligen installerat diskmaskinen, eller den är väl inte helt inkopplad, men tänk, äntligen, inge mer handdisk, halleluja xD nä men helt ärligt så kommer det bli helt awsome.
Gårdagen var mys också, träffade trevlig folk på rockkrock, Draken, Dimma, Haffu, Sofia osv... Det var mycket trevligt och busigt :P ikväll är det tydligen HBT-träff, så jag kanske far ut ikväll också :)

Lägenheten ser ut som crap här och det stör mig grymt. Jag vet att när Näs far iväg så kommer jag att städa och vara helt awsomenöjd, och sen kommer han hem och stökar ner igen. Jag slår vad om att jaag kommer dö i en hjärnblödning som följd till det här.. Jag är så jävla less.. Om jag  inte ska vara här nått efter att han far tror jag att jag lämnar det som det är, och vägrar komma hit igen tills han städat.. Då kanske han skärper sig.. I wish, han kommer bara rycka på axlarna och stöka ner ännu mer, samt bosätta sig på balkongen och måla decentgubbar i en vecka... Gargh jag är så sjukt less.. Måste vänja mig att bo hemma igen.. Suck.. Ett år till sen jävlar...

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback