Stockholm

God kväll hamstersnablar :D här ligger jag på en säng i ett rum på ett hotell i Stockholm, Sverige. Hotellet heter Scandic Ariadne och rumskompisen heter älskling. Efter mycket om och men så blev det en familjeresa till sthlm där jag och Näs fick bo i ett eget hotellrum ^^ awsomenajs säger jag bara.

Dagen påbörjades så tidigt som klockan 03.00 med att packa ihop sig i bilen och börja köra mot sthlm, med ett frukoststopp på det vanliga stället som jag aldrig minns vad det heter. Väl framme i den heta huvudstaden packar vi in oss i rummen, fräshar upp oss samt tar tunnnelbanan till centrum. Sedan har hela dagen spenderats i stan med lunch på Burger King, middag på Fridays och en massa kul därimellan ^^ har köpt två toppar, och Näs har köpt en neon-knall-rosa t-tröja xD

Morgondagen är inte fullt planerad, men den påbörjas väll med frukost och att ta sig in till stan :P sen blir det troligtvis lite shopping och några museeiebesök :P och sen på Lördag, som kommer att spenderas på Grönan, firar jag och älsklingen ett år tsm :] tiden går så fort :]

'Til later, PEACE!! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback