Noomsan

Är du nöjd?
Bara sähär random tänkte jag om du tycker att jag blivit bättre på att uppdatera?
PUSS PÅ DIG HUR SOM HELST :P


Jag har jättetråkigt här hemma. Jag jobbar på att få GL att komma hit.. Men jag gissar på misslyckande som vanligt.. Vad har hänt? Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om jag är mycket med Näs och dissar folk, men jag tycker ändå att jag bättrats lite... Ändå känner jag mig.. Ja nästan hatad.. Förlåt är allt jag kan säga, det och att jag verkligen hatar att jag typ tappat alla mina vänner.. Kom tillbaka och jag bjuder på kladdkaka och te, FÖR JAG SAKNAR ER!!

Kommentarer
Postat av: Noomie!

Du har blivit mycket bättre på att uppdatera :D tackar! hihi

2009-09-02 @ 13:48:45
URL: http://blogg.vk.se/Noomie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback