Näs är dålig xD

Hej där och jag ber om ursäkt till dålig uppdatering på sistonde. Eller okey rättning, INGEN uppdatering. Näs har bland annat inget internet, jag har jobbat och haft mycket annat roligt för mig.

Idag är det lördag samt den första augusti tvåtusennio.  Jag är officiellt sett beroende av anime. Serien för tillfället? Shakugan no Shana heter den (om jag stavat rätt..) men det är inte mycke kvar av den nu :P

Jag vet inte ritkigt vad jag ska skriva om, jag kände mest bara för att uppdatera. Inte mycket har hänt på sistonde känns det som. Jag har jobbat tre veckor på Gammlia. Idag börjar Nolia och på torsdag bär det av till Stockholm med familjen samt älsklingen :D Dessutom är det precis en vecka kvar tills jag och Näs har ettårsdag :P ett år.. Det trodde jag aldrig..

Ja juste, sen bar det av till kattisavan, något jag inte skrivit om.. Men eftersom what happens in kattisavan stays in kattisavan sså blir det inte mer skrivet än så. Jag säger bara en sak. Mankini.

Anyways. Jag peppar marknader. Har varit på Vännäsmarknad, och nu är det Nolia, underar om det kommer nått mer kul efter det. Missade Åselemarknad till min förtret men GL var en ängel och köpte samebröd åt mig :P TACK PÅ DIG!! <3

Nä, nu ska jag läsa bloggar, äta godis och kanske, kanske, kanske se på anime ;-) pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback