Jag känner mig sviken...

Helgen har svikit mig. Den tog slut alldeles för snabbt. Men det är inte all bad, Näs kommer ju faktiskt hem imorgon, äntligen. Sitter på skolan nu för övrigt och väntar på nästa lektion. Jag är lite konfunderad över mitt schema, men kan inte prata med SYV förrän onsdagmorgon. Fast nu vet jag i alla fall att jag inte kommer att läsa matte, så det gäller bara att jag snackar med SYV och kollar upp om jag får välja bort datorkunskapen eller svenskan också.. *suck* men tills dess följer jag i stort sett alla andras scheman.. Måndagen är lite skum dock. Har först multimedia, sen en timmes hål, sen medieproduktion, sen 40 min lunch och sen fortsatt mediepr. jättelulz.. Och så ska jag eventuellt läsa japanska :D får se om jag ids eller känner att jag inte pallar sen.. :) Untill later, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback