En söndag som ingen annan...

Vad gör man på en söndag undrar jag. En söndag när allt stänger tre, en söndag när det regnar och ens bästa vän är i gällivare. När TVn blir räddningen och bloggen ens ventilation. Vad gör man? Vad är det meningen att man ska hitta på? Från början hade jag tänkt åka in till stan och hämta cykeln, samt åka på rusta och köpa lite prylar. Men att vakna till regn är inge kul alls. Inte alls.. Så, att känna hur ens sista dag i frihet och ledighet förvandlas till en halvnaken innedag med TV och mackor.. Nä det känns så onödigt.. Så vad gör man på en söndag?

Men Yr.no säger att morgondagen ska bli solig, så jag gör nog dagens planering till morgondagens planering, ska dessutom handla mat till på tisdag. Och på tisdag börjar skolan, Näs kommer hem och jag är tveksam. Massvis med 93'or, och massvis med tjejer. Det lär bli en stor skillnad mot för lilja... Men jag har hört så mycket possitivt så jag får väll hoppas. Det är ju bara två dagar kvar, sen får jag se själv... Wish me luck..

Nu ska jag värma kaffet och se klart Kyle XY, samt kanske ta en liten chokladbit for comfort... untill later, peace ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback