Onsdag igen :]

God morgon folket :D nu är det onsdag igen vilket betyder att om några (förmodligen långsamma timmar) kommer min älskling hem! Jag sov hos Näs inatt tillsammans med GL och Emma :P vi fixade och åt middag här igår och sen hade vi TV-mys och åt chips och dipp. Jag och Fredde sov i soffan och Emma i sängen... Jag fick tjata ganska länge innan dom gick med på att gå och lägga sig xD

Så dagen lär väl bli till att städa och plocka undan efter igår, och så ska jag städa upp i hamsterburarna. Vi lekte lite med mina pluttar igår och James fick springa runt i bollen, han verkade rätt nöjd efter det :) Nu sitter jag i alla fall i soffan och gör mest ingenting.. Diskuterar blogg med GL haha det gör jag xD Förresten, är det någon som vet vart man kan få tag på animen Girls Bravo utan att betala massvis?

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.animes.tv/girls-bravo/

2009-04-16 @ 13:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback