Jag drömde om Haffu O.o

Inatt drömde jag något fedt med skumt, mestadels om Haffu. Det började med Luleå och att jag skulle handla i en jätteliten affär (som jag random har drömt om innan, samma affär alltså) men andra gången jag skulle handla där så var exakt samma människor där. Sedan visade det sig att Nooms var där och så såg jag Drocko, och att han stod bakom mig! När det var min tur att betala satt det en spansk eller mexikansk tjej bakom disken som nätt och jämt kunde prata och förstå svenska. Jag la upp mitt kort på disken och tittade ut genom dörren som var typ öppen, och såg Haffu på andra sidan vägen, på en cykel. Han väntade tydligen på Drocko och Nooms. Så jag typ gick ut och gav honom en kram och så började vi prata om något jag inte minns, men jag gick typ jättemycket mellan honom och disken så tillslut insåg jag att jag skulle slå in koden och betala eftersom tjejen bakom kassan slagit in alla varor, och att kön blivit jättelång. Så jag betalade och jag, Nooms, Drocko och Haffu började gå (cykla) bortåt. Sen min ns jag inte så mkt.. Jag hade inlines på mig helt plötsligt, och jag skulle dra Haffu som satt på sin cykel... Och så var vi på nån strand och så snubblade jag typ och vi flög typ all världens väg.. Men sen skrattade vi bara och fortsatte.. Sen var helt plötsligt Honey och Mori-san från Ouran High School Host Club med och vi badade allihop på stranden. Sen såg jag Hedin.. Och Jag vet inte men av någon anledning satt Hedin och alla hennes "fest polare" om man kan säga så, i monstertrucks som körde mot oss från andra sidan sjön, i vattnet alltså... Sen minns jag inte men det slutade med att vi alla, dvs Nooms, Drocko, Haffu, Honey och Mori och Hedin och alla hennes kompisar var på en fest som var i ett stort hål i marken.. Och från marken gick det som en brygga över hålet där folk hoppade bungyjump från... Bland annat Honey och Mori.. Sen minns jag inget mer...

Det här var ju bara en kort beskrivning, men mesta delen av drömmen bestod av affären, när jag släpade runt på Haffu och när vi blev jagade av monstertrucksen som tydligen var snälla... Fast mest handlade den om Haffu. Konstigt nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback