Partyparty

Okey. Nu är jag hos Haffu. Ensam med Pemil :P dom andra är inte här än :P hihihi :P men dom kmr snart. Iaf.. I onsdags firade jag två månader med Näs genom att fara och äta på eastern palace. Sen failade jag genom att tappa bort busskortet hos Näs. Men han hittade det och var så snäll att han körde förbi och lämnade av det på torsdagsmorgonen.
torsdagen hade jag min andra syotid. Gick bra. Sen på kvällen.. Då sket sig hela världen för mig xD först efter skolan for jag, syrran och pappa handelsbanken för att byta ut mitt bankkort, fixa bankkort åt syrran och fixa mitt leg. Sen åt vi kycklingkebab innan jag och pappa for till pappas jobb för att....... ÖVNINGSKÖRA. inga kommentarer, aldrig mer säger jag bara xD Sen for vi hem, jag pratade en timme med älsk och sen sov jag som en gris.

Nu är det fredag och jag är hos Haffu och nu ska det FESTAS :D nu ska jag vara social för nu har folket kommit, PUSSHEJS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback