Maria Mena - Lose Control

Nu är det äntligen slut på den här dagen. Bussen är här om 15-20 min. Längtar hem till.. Jag vet inte.. Längtar efter älskling ofc.. Men vet inte om jag kmr få träffa han idag <z3 (broken heart)

Men iaf. Jag är less på CADen.. Lr det är kul så länge det inte är alltför mkt skumt och mysko... Och svårt.. Har iofs bara CAD A men ändå.. Och det känns samma sak med Fysik A och Kemi A, jag måste ha det om jag går kvar, men det känns så onödigt. Kmr ju aldrig jobba innom naturvetenskap, och jag kmr aldrig börja jobba som typ.. Ja nån slags designer som använder CAD.. Det kmr jag ju aldrig.. Så.. Det känns bara lol och värdelöst..

Men nu ska jag, i lugn och ro, gå och hämta min väska, göra ett toabesök, och sen gå ner till bussen.
Peace out


Maria Mena - Lose control

Kommentarer
Postat av: Oskar

Kan du verkligen hjälpa mig med en header? :)

2008-10-21 @ 15:45:15
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback