Maria Mena - Just hold me

Kolla här! En klad Frida :D hahha.. Nämen, nu har jag nyss varit hos syon. Det gick faktiskt bra. Bara att veta att någon lyssnar på vad jag säger och reder ut allt babbel till vettiga meningar, det kändes så jäkla bra! Innan har jag ju pratat med folk om hur förvirrad jag är, men jag menar, Evelin jobbar ju med att lyssna på mig och hjälpa mig komma fram till något vettigt. Ska träffa henne imorgon efter mentorstiden igen. Då ska vi jobba lite mer på mitt hjärntrassel :P

Nu har vi iaf CAD. Men eftersom jag gick mitt i CADlektionen orkar jag inte starta upp solidworks igen, eftersom det bara var 25min kvar av lektionen. Och det tar typ tio min att starta datorn, samt tjugo min att starta programmet så. Nä.
Föreläsningen om elevinflytande var rätt intressant. Sebastian hette killen som föreläste, och han var en tredjeårselev från malmö (tror jag det var). Han hade en rätt kul dialekt, men man vande sig efter ett tag :P hehe...

Snart bär det av hemmåt så jag kan få krama min älskling!
Peace out bitchies!

Maria Mena - Just hold me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback