Getting played

Mjaha :P nu är det morgon.. Eller för mig är det morgon men för er normala är det dag xD jag och Emma gjorde en fail inatt igen xD vi HADE tänkt kliva upp tidigt... På riktigt! Men.. Det blev inte så xD
Iallafall.. Förutom att Älsklingen kom förbi igår så hände inte så mkt mer än att vi åt middag, att Hedin och Josef kom förbi för dom hade missat bussen men sedan gick iväg igen för nästa buss, att älsk for hem och att jag och Emma såg filmen Getting played :P och att Hedin ringde och tyckte att vi skulle hämta dem med moppen på stan mitt i natten när vi låg och typ sov ;P Hehe mjo :P men nu ska jag kolla upp lite filmer på bio :P så kanske jag och Emma mysar till det rejält ikv ;]
Kisses bbys <3

Kommentarer
Postat av: Dimma

Dimma vill också gå på bio ;(



(hon kanske för övrigt har hittat en lägenhet att bo i, så hon inte behöver betala 3600 i månaden längre och inte ha råd att leva ^^)



Pusspå! ;*

2008-10-28 @ 12:52:25
URL: http://wrapituphoney.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback