Colour

Hejhopp sweetnecks :P nu är jag hos Emma :) har färgat håret och köpt massvis med godis :P en låda juleskum, fyra kexchoklad och en pingvinstång :P vi har typ inte gjort så mkt idag.. Men igårkväll hände det destomer!
Först kom Emma hem till mig eftersom Hedin och Josef dissade henne för Danne. Sen for vi till McDonalds och åt glass och drack kaffe, skitmyys :P När vi kom dit var även Hedin, Lotten, Josef, Danne och Jesper där, så vi sa hej till dom innan dom drog till Östra för att träffa Ida.

Ialla fall.. Vi satt på donken rätt länge innan vi började röra oss bortåt, och utanför Willys ringde Näs och sa att han ville komma och ge mig en godnattkyss, så vi satte oss utanför Jula och väntade. Efter att Näs farit hem smsade Lotten och sa att vi skulle till Hedin, men när vi kom dit var bara Josef där. Det visade sig att dom andra var vid busshållplatsen eftersom Danne och Jesper skulle hem. Så vi släpade med oss Josef dit, väntade på bussen, och sen gick vi tillbaka till Hedin.
Där hände inte så mkt dock.. Höll nästan på att somna, liggandes på Emmas ben i Hedins säng.. Sen for jag och Emma hem till Emma och sov här.. Sen vaknade vi. Jhonade runt. Gick till Coop. Handlade frukost, godis, hårfärg och middag. Sen åt vi frukost, färgade håret och kollade på TV. Och nu sitter jag här. Och väntar på älsklingen som ska komma och godkänna hårfärgen :P
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback