Bajs

Fan nu var det ju sådär länge sen jag skrev x(
Ehm.. I torsdags.. Efter skolan fick vi gå till liljas idrottshall och anmäla oss till friluftsdagsbajsetIKSU.. Sen buss till älsk.. Sen.. Hände väl inte så mkt.. Innan han skjutsade hem mig relativt tidigt..

Och så igår, i fredags. Efter skolan var det buss hem och duscha osv. Sen kom älsk halv fem och hämtade mig, så for vi till stan. Gick till pipes, träffade alla neubs, åt god middag och hade trevligt.. Tills dom som jobbade där kom och sa att dom ångrat sig och att de inte alls ville ha minderåriga där så då gick vi, förutom ett antal som ville stanna och dricka..

Vi som gick förflyttade oss i alla fall till café station (haha ironin...) där det fikades och pratades och fotades och filmades osv osv osv xD Kommer nog lite bilder senare när jag har mer tid :P Sen efter att de flesta dragit hem och det bara var jag, älsk, Greg och Dimma kvar så kom Hedin med Danne och Josef. Well well I say.. Iaf så.. Dimma fick skjuts hem av Drocko, och Danne dumpade vi på stan, medan jag, Hedin, Josef och Greg fick skjuts hem av Näs. Först Greg, sen Josef och Hedin och sist dumpade han av mig hemma runt halv två.

Nu är det Lördag. Jag vaknade ehm.. Halv två xD eller jag vaknade x antal gånger innan dess, men jag klev iaf upp då.. Sen damsög jag hela lägenheten, åt lunch, klädde på mig. Sen kom älsk.. Och nu ska jag gå och pussa på älsk (han kom nyss tbx efter att ha skjutsat min päron till nån businessdinner) och käka mat :P
Peace!!

Kommentarer
Postat av: Louise

ååh, det är ju såå skönt och bara kunna ligga och dra sig innan man går upp ;)

2008-10-26 @ 14:57:00
URL: http://theoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback