Onsdag PUFF och torsdag bio :P

Hejhopphallå alla :P Tisdag var det nu. Nästan en vecka sen jag skrev sist. Vad har hänt? Inte så mycket. Min vardag vet vi ju alla hur den ser ut. Upp tidigt, åka till skolan, klaga på bussjävlarna, hem till Näs och sen hem och bli utskälld för att jag är två minuter försenad..

Dock har det ju varit helg nu också. Så det är klart att det har hänt X antal andra saker.. (så det har hänt tio saker i helgen? som Näs skulle ha sagt. Håll tyst Näs!)

I alla fall.. I torsdags pratade jag ju med mina föräldrar om att få studiebidraget vilket dom gick med på. Däremot sket sig den där räkninggrejjen jag hade tänkt, i och med att pappa får räkningen (eftersom allt är skrivet på pappa eftersom jag är minderårig. Blää). Men i övrigt fick jag igenom mitt förslag. Undra varför by the way, jag kommer ju gå back som fan xD

I fredags så hade jag bara en lektion, engelska, eftersom min mattelärare var på begravning. Najsbajs. Inte begravning kanske, men jag är inte sådär superförtjust i min mattelärare som ni säkert förstått så egentligen... What ever. For hem, duschade och sådär, sen blev det bio med Dimman, Noomie och Drocko (och så Näs förståss, men det fattade ni va?) Hade dessutom bakat kladdkaka till Dimman tidigare under dagen. Sov sedan hos Näs (wow big surprise).

lördagen var det dags för parmiddag med Drocko och Nooms, så vi handlade mat och så fixade jag en fin middag bestående av potatisgratäng och fläskfilé stekt i turkisk yohurt. Jättegott :D Såg sedan två filmer innan jag var tvungen att gå hem. Mamma ville nämligen att jag skulle sova hemma eftersom söndagen var fars dag. Hade köpt ett par skinnhandskar när vi liks var och handlade mat, och pappa blev väldigt nöjd.

Söndagen var sen rätt lugn. God familjefrukost, sedan for jag och pappa till OnOff och pappa köpte en bärbar dator, eftersom vår stationära är lite...  Cepe..  och för att pappas användare hade blivit borttappad när Näs dagen innan kört genom datorn med programmet  Sandra. Fast Näs kom förbi på kvällen och letade upp det borttappade igen. Så. Men men :P Har dessutom planerat att köpa en egen bärbar. Om inte annat så för att ha hemma. Men vi får se hur mycket pengar jag har och är villig att lägga ut..

Igår då, då var det väl som alla andra dagar. Skola, stan, Näs. Och sen hem och bli utskälld pga jag kom hem för sent. Men men. Spelade massamycket NWN2 eftersom jag innehar *taadaa* Näs lägenhetsnyckel, så jag kunde åka hem till honom och spela i lugn och ro i en halvtimme innan han kom hem.
Och idag är det tisdag. Skoterkurs nu på förmiddagen, chill bill.. Och sen lunch, och nu ska de bli svenska och sen CAD. Och efter skolan ska jag till Hedin. Det blir najs.
Och imorgon är jag ledig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback