Torsdag

Hejdär
Just nu är det lunch, har nyss ätit och ska ha svenska snart. Tänkte bara kort skriva in vad som hänt under de senaste dagarna. Sist jag skrev var i måndags, efter skolan for jag till Mattias och såg film med Haffu. Dock blev morsan lite lack och tvingade hem mig redan halv nio för att träffa Erica.

I tisdags for jag hem till älsklingen och sedan for vi till Ica Maxi och storhandlade, eftersom frysen blivit lagad. Åt sedan middag där innan vi gick hem till mig och åt bullar.

I onsdags var det friluftsdag på skolan, och alla ettor fick välja mellan lite olika aktiviteter på antingen IKSU eller på skolan. Jag spelade squash förmiddagen och simmade eftermiddagen, med en lunch mellan elva och halv ett i humhuset. Fick även träffa Haffu en snabbis då. Sedan for jag hem. Åt middag, kollade på transformers och åt kladdkaka. Älsk kom också förbi och vi myste i soffan och kollade på TV tills han skulle gå hem.

Idag är det torsdag, och idag var första gången som det var bra med bussarna. Pappa ringe ju och skällde lite på dom så idag stod förstärkningsbussen redan vid norrlandsoperan och väntade. Awesomebra!

Hade metorstid första timmen idag. Var sekreterare. Ska nog erbjuda mig att vara det varje klassråd. Det var rätt kul. Och idag ska jag ta mig i kragen och prata med päronen. Har bestämt mig för att jag vill ha mitt studiebidrag och lära mig att hantera min egen ekonomi. Jag behöver det tror jag. Då kan pappa dessutom lära mig hur man betalar räkningar, eftersom jag kommer måsta behöva betala mobilräkningen själv.

Men nu ska jag läsa lite bloggar innan nästa lektion börjar. Pusspå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback