Söta Nooms :P

Haha vad glad jag är idag :P onsdagar is the shiet! Bara data hela dagen :P men jag hatar CAD ändå.. x( Sitter nu på skolan, har ätit lunch, go tacos, ska ha webdesign sen :P sitter med Michelichefluffelin nu :P hon pratar med Simon i tele :P i alla fall.. Igår for jag in till stan efter skolan, och där träffade jag Näs och Mika :P sen åkte jag hem med Näs, gick hem, åt middag, bakade kladdkaka (efter att jag ringt Näs och sagt att han skulle köpa ägg när han skulle komma till mig efter att han ätit) och sen såg jag på House med Pappa och älskling :P

Sen har väll inte så mkt annat hänt.. ska som sagt ha webdesign nu.. Robert ligger fortfarande hemma och är jättesjuk tyvärr så vi ska ha en vikarie.. Men det blir säkert jättebra.. Eller... Nått... Är ändå klar med uppgiften vi håller på med :P dvs att göra en tutorial i Word för något i photoshop :P

Ska btw kanske köpa en dator, en bärbar alltså. Det blir någon av dessa, förmodligen HP'n;


en HP 550 för 3740kr (inkl. frakt) från Dustinhome

Eller...


en Asus X58C för 3999kr från Expert

Blir som sagt kanske HP'n, eftersom den är billigare och har en snabbare processor.. Kan du mycket om datorer får du dock gärna kommentera och påpeka vad du tycker. Jag ska ha den till att surfa med, msn, photoshop och media (musik).

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback