Skola x(

Hejhopp. Den här helgen har verkligen varit ett myller av städande och plockande och vikande och bärande och så vidare och så vidare. Inte för att jag klagar egentligen. Jag tycker faktiskt det är rätt kul att hjälpa till med att städa och plocka i lägenheten. Nu har älsklingen iaf flyttat in så gott som helt.

Fredagens fest med Hedin var bara trist, inget särsilt att rapportera där. Fick dock veta lite viktiga saker, ni som vet ni vet... Efterråt sov jag och Näs hos honom, och på lördagen började bärandet när hans pappa kom med en släpvagn. Sängen förflyttades, datorn, TVn, och så fick han vår soffa som stod i källaren. Den är ju iofs bara temporär tills hans nya soffa kommer, men det är riktigt mysigt där redan. Tias min har en awesome flickvän som hjälper till så mkt!
Sedan åt vi någon slags halloweenmiddag hos Näs pappa innan vi for till lägenheten och spenderade första natten där :P söndagen var väl mest städning och plockning. For på Jysk och Rusta och Coop. Inhandlade lite småsaker och mat :P Hoppas han kommer trivas där nu, trots att han helst inte ville bo kvar på ersboda ;) kysspå<3

Nu har vi datalektion. Och jag är på skitdåligt humör. Bussjävlarna kommer att ta livet av mig! Kom till vasagatan i lagom tid. Bussen var fylld och det var kvar liljaelever vid hållplatsen som skulle kunna fylla två hela bussar till, men den första bussen skickade inte efter nån förstärkningsbuss. Så det blev att gå till busstationen och ta 8.15 bussen. Men eftersom det var så många som skulle bara till vännäs så fick den bussen också skicka efter en förstärkningsbuss som tog 20min på sig att dyka upp. Sen var jag i skolan 9.05 och det var 20 min kvar av lektionen! Så nu har jag fått jättemycket att jobba in på engelskan till på fredag. Helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback