Ovärdheter och kassa skämt

Jag har inte varit en särsilt duktig bloggare på senaste tiden. Bara skrivit vad jag själv har gjort och i princip, upprepat mig dag efter dag, vecka efter vecka... Så härmed kommer jag, i mån av tid, att fylla min blogg med ovärdheter, och kassa skämt, för att liva upp stämningen lite. Funderar även på att färga om bloggen rosa, bara för att jag hatar den färgen över allt annat. Anledningen till att jag ska färga bloggen rosa (eller funderar på det) är samma som varför jag har en rosa kamera, en rosa plattång, och i framtiden vill ha, en rosa laptop. Bara för att driva med mänskligheten.

I övrigt. I jul önskar jag mig;
* En laptop
* Parfymen GANT Liquid eller GANT Summer
* Massor av pengar
* Massor av godis
* Ev. Adobe Photoshop CS3
* CD-spelare med bra ljud och USB-port
* Ännu mer pengar
* USB-minne (minst 2GB)
* Lite mer pengar
* Glada ansikten
* Många pussar och kramar av alla jag tycker om
* Ännu mer pussar
* Ännu lite mer pengar
* Ännu mer kramar
* Stora smil
* Biokort (med massor av pengar!!)
* Om inte lite pengar, presentkort på; H&M, Lindex, Gina Tricot och/eller någon annan rolig affär med snygga och sköna kläder (eller andra roliga saker)
* Ännu fler kramar och pussar
och slutligen
* Surförbud MINST hela lovet (19/12-8/1)

Fast iofs. Det tåls ju att läggas till
* INGA HÄSTSAKER!!!!!
 
Så :D nu är listan komplett tror jag... (understryket är vad jag förväntar mig att få av päronen/släkten.)

Hur som helst. I veckan/helgen ska jag se Twilight har jag bestämt. Om jag så måste gå själv.. Men jag hoppas jag slipper gå själv. Det blir så ensamt och tråkigt. Komedier går att se själv, men rekomenderas inte.

Men idag ska jag gå på stan med Emma och ev Jesper. Fast snart ska jag ha svenska och idag ska jag få lyssna på en föreläsning, hållen av sveriges enda blinda filmrecensent. Häftigt. Som fan.

PEACE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback