Öppet hus.. Igen...

Idag är det öppet hus på skolan. Igen. Förra gången var det i och för sig för föräldrarna, och idag är det för niorna, men ändå. Jag kommer inte vara hemma före halv tio, förmodligen ännu senare. Men som tur är så kommer pappa att hämta mig på skolan så jag slipper åka buss, så jag kanske inte blir alltför sent hemma ändå..

Idag har inte så mycket hunnit hända än.. Igår for jag hem efter skolan, duschade, pluggade stenhårt, åt middag och pluggade ännu mer. Sen kom Näs förbi, vi åt kladdkaka och myste, och sen såg vi på Jackass2 med pappa. Har sett den förut, men den gick på Canal + så..

Ja.. Vad händer sen.. Har haft dagens sista lektion, men kvart över tre ska vi samlas i TEs hemklassrum och prata om vad som gäller resten av dagen.. Ska ha typ individuella lektioner (typ håltimme, fast vi sitter i klassrummet och gör det vi behöver göra) kvart över tre till fem, sen blir det middag på skolan. Sen ska det göras någonting mellan sex och nio, men det har vi inte fått veta än. Den informationen får vi kvart över tre...

Imorgon är det äntligen fredag.. Näs ska ju ha sin lilla analfest med Haffu då.. Och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.. Pallar inte sitta hemma iaf... Även om vi kommer att få det nya Guitar Hero World Tour då... Sen blir det helg.. Och kanske bio med Näs, är jättepeppad på att se den nya Twilight, den verkar bra iaf :D blir säkert myys..

I övrigt så har jag läxa i idrott och hälsa, att kolla upp kolladinfrukost.se och ta reda på... Nånting..
Sen har jag matteprov imorgon, och därmed lite arbete att plugga in...
Och så blir det studiebesök måndag, då vi ska fara och kolla på botniabron, vilket tydligen ska vara ett stort privilegium.. Blir säkert kul :) får sovmorgon i alla fall xD

Men nu ska jag kila
xoxo // the new nwn2 geek

Kommentarer
Postat av: Nooms

Buhu, jag vill också se nya Twilight!

2008-11-21 @ 13:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback