Morgon fluffelin

Nu är det inte bara fredag igen, utan även äntligen fredag :D dock lär jag inte sällskapas av Näs så chansen finns visst att jag bliver ensam och kanske en ensam biobesökare ikväll.

Har by the way blivit tvångsvärvad som vampyrlajvare, och erbjöd mig därefter att agera sekreterare nästa möte. Jag kommer iallafall vara bättre än CD. (CD's protokoll: -1 -2 0 1 2 3 π 4 5 6) lol xD Men eftersom jag har noll koll på lajs osv så kanske KANSKE  jag ska in till stan och träffa Xidor halv fyra idag, då får han förklara lite mer ingående vad som händer.. Men men :P

I övrigt ska ju Näsipläsi iväg idag på firmafest borta i ingenstans och supa, så.. Om inte annat så ska jag hem till honom och sno hans dator :P och spela..... tamtamtam taaaam NWN2!!!! Hihi :P Sen kommer ju sweetkladdkaksklet till Umeå i helgen så.. Kanske man får träffa henne ;)

Peace ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback