Jag saknar dig så..

Åh jag saknar Näs.. Det är ju löjligt att jag inte kan vara utan honom en enda dag utan att få abstinens... Men men.... Idag var det matteprov som sagt.. I grafer och funktioner.. Blä.. Men det gick hyffsat. Tror jag har alla rätt.. Det mesta iaf :)

Kom hem halv tio igår, rätt drygt men skönt att kasta sig i säng direkt.. Och idag hade vi sovmorgon så det blev inte så jobbigt att kliva upp som det blivit annars :P nu ska jag då försöka hitta på nått att göra resten av kvällen.. Syrran är och ska sova hos en kompis och jag ska väll.. Ehm.. Försöka hitta på nått.. Blir iaf gomiddag hemma som vanligt :P sen kanske KANSKE jag går till Näs och kollar på när han och Haffu analar varandra (inviger Näs PS3a) :P who knows, who knows ;)

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback