Helgblogg

Jag vet inte om det framgått av mitt beteende de senaste veckorna.. Eller ja.. Men hur som helst så har den här bloggen utvecklats till en helgblogg. Wonder why, mina veckor ser tamejfan exakt likadana ut. Har tappat tidsbegreppet helt.. Men i alla fall så kommer bloggen fyllas av skit och värdelösa inlägg och kanske någon lite tankeställning då och då under veckorna, och sedan kommer dagsrapporter under helgerna :)

Jag peppar Twilight som fan, hoppas det finns någon som vill gå med mig. Helst hade jag ju (dah såklart) velat gå med Näs men han verkade inte så peppad så jag går nog med någon annan eller själv ist. Sedan har jag ju en lista på filmer jag vill se, en lista med närmre femton filmer xD bland annat Death race, Twilight, Mamma mia, Patrik 1,5 och, såklart, Madagaskar2 :P peppa peppa peppa!! Så ett hett tips att ge mig i julklapp, ofc, bjud mig på bio!! :D

Var dessutom och småshoppade lite igår med min kära Emma, det blev ett par enorma tjocka grå benvärmare, en ny mössa och tillhörande vantar för 116kr sammanlagt från H&M. Blev massamycket rea :P fick låna Emmas clubkort, och dessutom var det tag två betala för en på alla stickade mössor, vantar och halsdukar. Chillbill. Nämen.. Nu ska jag inte bli en sån där äcklig modebloggare (no offence) men men :P Sedan stötte jag och Emma CD som sagt igår, eftersom han skulle köpa min gamla mössa. Tjänade därmed 60kr extra :P CD, Sebra, Xidor, Georgfant, Dott och någon till som jag faktiskt inte vet vad han heter satt och väntade på Haffu och sedan skulle dom ha lajvmöte. Vi fikade med dom, och gick sedan vidare när Haffu dök upp. Dock gick jag tillbaka sedan när Emma farit hem, och det var då jag blev "tvångsvärvad"... Skulle sedan fara hem men då hade alla bussarna slutat köra medan dom väntade på sandbilar, så jag ringe min älskade underbara fantastiska pojkvän som kom och hämtade mig istället <3 jävla snäll. Han släppte av mig på coop nära, jag köpte mjölk, och sen gick vi hem till mig och åt bullar.

    Och gissa vad. Sedan sov ha hos mig. Hela natten fick jag hålla om honom. Så jävla lycklig jag är!! Kändes jättesorgligt när han for sen på morgonen... Känns mer som en underbar dröm när jag tänker på hans kropp mot min ;D

Peace ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback