HahahahahahahaHAHAHAHAHAHAH patetiskt

Wow, jag har tre hela läsare!! Varav bara två kan läsa för tillfället för den andra (bögen) har inte internet!! (du vet jag älskar dig ändå Näs, trots att du är bög). Omfg.. Ehm.. Ja hej. Det är fredag. Igår lovade MIN MOR observera MIN MOR att jag skulle hjälpa min syster med hennes blogg, och visst det var väll inte så jobbigt lr så men.. Ja ni fattar vinken. MIN MOR lovade ÅT mig... Fast som tack får jag sova hos Näselibläs hela helgen :D
Dessutom har jag hört rykten om att min pussgurka och vår allas kladdkaksmums, kanske kommer till umeå? Stämmer det sweetklet? Vilka fina smeknamn jag har på folk btw... Inte...
Men iaf.. Fredag betyder (som vanligt) lång engelska, kortlunch, matte och expressbuss hem. NAJS. Inte. Matten börjar om vadå.. Typ 5 min och jag orkar inte gå och hämta mina saker, nej jag orkar inte bry mig.
Så istället så ska jag vara duktig (?) och skriva om gårdagen. Jättedetaljerat. Inte.

Eftersom vi såg film (varg, svensk skit, dra åt helvete!!) efter lunch hann jag med 13.40 bussen till stan, och sen for jag till älsklingen och busade med honom. Hihi. Sen såg vi på TV tills ajg fick panik och insåg att fan jag måste hem. Men det var mys att sitta med ditt huvud i mitt knä och pilla i ditt hår <33
For hem, åt middag, hjälpte syrran med bloggen (http://fanniiis.blogg.se), och sen.. Kom Hedin förbi. Men hon for ganska snart. Efter jag hjälp syrran klart så sprang jag runt som en yr höna och bara ville dö för jag var så trött men inte kunde sova.. Fast jag somnade ändå.. Och jag har blåmärken på BÅDA benen. Och det är Näs fel.

Nej han är inte en kvinnomisshandlare.

Men hans säng är.

Kommentarer
Postat av: DimmaSimmaLimma

Du ska alltid tro på rykten! <3



Jag ska ut och dansa ikväll, och imorgon kanske bio och kanske hundvakt. Observera KANSKE. Och söndag - nothing what so ever, bortsett från att jag åker tillbaka till Vindeln på ikvällen nån gång. Vill du säga hej och krama mig? ^^

2008-11-14 @ 14:39:59
URL: http://wrapituphoney.blogspot.com
Postat av: eimoon - guess who

Jag är en av dessa läsare!

2008-11-14 @ 21:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback