HAHAHAHAHAHAHAHA

NOOMIE
Fan vad dum jag känner mig xD now I got it xD pusspå <3 jag försökte ju kontakta folk hela helgen!! Men ingen gick att få tag på -.- Nästa myskväll får du vara med I promise :D

Nu sitter jag iaf här och bara.. Väntar.. Ska nog göra tidig kväll.. Är fedt med trött.. Älskling for nyss.. For och hämtade ut mitt legg idag efter skolan. Och gissa vad, dom har gjort det igen! Sofia har återigen blivit markerat som mitt förnamn.. Ska åka tillbaka någon gång och påpeka det.. Men men..

Efter det så tog jag bussen hem till älsk, diskade eftersom jag är sneelhest, och sen sov jag i en timme tills älsk kom hem. Hjälpte honom laga mat sen gick jag hem och åt. Efter maten gick jag till konsum och köpte mjölk samt jordnötssmör. Nam nam, ännu ett av mina PMSryck xD

Gick hem till älskling efter konsumbesöket, snodde en påse av honom och sen gick vi hit. Och nu ska jag typ gå på toa.. Och sen ska jag sova. Fan vad nais.. Pusspå <3


ZZZzzzzzZZZzzzzzzzZZZZzzzzZZzzzZzzzZZzZZzzzzz


Kommentarer
Postat av: eimoon - damnit!

ÄSCH. Jaja, roligt så länge min anonymitet varade! ;p

2008-11-18 @ 11:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback