Godmorgon sweet löööv

Hejhopp. Jag fick inte träffa sweetkladdkaksmums i helgen *sad face* men men jag får kramas med henne någon annan gång..  Idag är det måndag. Igen?! Spenderade helgen hos älsk, och på fredagen kom Haffu och Djävulen förbi för lite myskväll. Såg film och typ.. Tryckte i oss godis xD nam nam...
Lördagen och söndagen var ganska snarlika, om man bortser från det faktum att på söndagen satt jag vid datorn. Hehehehe.. Vem är Eimoon btw? EIMOON IDENTIFIERA DIG :D (kommenterade föregående inlägg)

Nu ska jag sova.. Nej jag menar ha data. Men vår lärare är sjukskriven så vi har fått uppgifter via mail som vi ska göra.. Blir säkert kul.. Inte.. Och efter skolan ska jag och pappa hämta ut mitt legg. Och sen ska jag till älskling. Pusspå <3

Kommentarer
Postat av: eimoon - guess who

Fan va taskigt att jag inte fick komma på myskvällen.

2008-11-17 @ 20:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback